четвртак, 1. септембар 2016.

SADA








SADA




Kako ćemo ?

Obuci haljinu
bez ičeg ispod

Sada ?

Sada 

vratila se ubrzo
otkopčala me
i zajahala

ispomagali smo se
dok se dizala i spuštala
a kada bi sela skroz
zaticao bih suton
preko njenog ramena
kako otpija iz naših čaša

sačekao sam je malo
pa se svalila preko mene
i zlatastim čupercima prekrila sve

kasnije su me proglasili
pesnikom
modernog urbanog senzibiliteta


još kasnije sam prestao
da plaćam članarinu

nisam bio član društva
ni književnika

nekom prilikom
gledala je tv s mužem

čitao sam negde na promociji

Je l to on ?
Mhm
objasnila je

našli smo u antikvarnici
zbirke koje su joj nedostajale
i
našli smo
zašto nas predvečerje potkrada

uvek
kada se sastanemo
pokušaće da prozre
zašto sam takav
prema sebi

probaće da me odvikne
da pijem iz flaše

čaše će nam biti pune
suton će se prikradati
pitaće -
Sada?

i

Sada -
uzvratiću
svakad








Нема коментара:

Постави коментар