петак, 22. март 2019.

STARI ĐAVO DELIRIJUM APARTMANA










STARI ĐAVO
DELIRIJUM APARTMANA





slabo se sećam
koječega
na alkoholu i anksioliticima 
nedeljama

znam
kad se pojavila
na adresi
iznajmljene garsonjere

smestila se
kraj uzglavlja
kloneći se 
urina na plahti

Kakva je ovo štala ?

kome je štala
preča od konja -
prećutao sam
jer
jeste štala
bezumno je
natezati se

manje više 
većini je očito
da je gotovo

klimav
izguljen
ozleđenog oka
kontuzovan
s tremorima
hematomima

ludnica mi se cerila
razjapljenih dveri

ni žuta zemlja
nije imala manji apetit

zvona Saborne crkve
lešinarski su šestarila
odbijala
danonoćno

Razumeo sam već
da imaš sve

Šta ću ti ja ?

poljubili smo se 
u senovitom pasažu
pansiona
ajnforta do trga
nesnosnog sunca

nećete to čuti
ne od takve žene 
bez neukrotivog poriva
ne mari
što se ne slažemo
pravi razlog je 
jedan

pogledala me je
i bez premišljanja
pitala
Misliš da bi
žena koja ima sve
bila s tobom u sobi ?

to može da prekine
nazdravljanje 
sopstvenoj propasti
ismeje
jučerašnje petljanje 
s koaksialnim kablom
cevima centralnog grejanja

u sepsi nutrine
rasprsne
netaknute čaure
životvornog

dok izgovara
što ne bi smela 

to me je navelo
da joj ispunim 
skromnu želju

da se operem
presvučem
i dovučem
bez pare
20 km
do svog doma
.
iz poštanskog sandučeta
štrče nakisle fakture
brižnih  

evo 
živ sam

ne znam baš
šta bih s tim

ne deluje impresivno

ni nakon infuzija

dažd po izbama

ni fanfara ni vatrometa

i što bi ?

ludilo je prerogativ
lični distrikt
petparačke 
isponderisane sredine
gde se rađa
s plačom
za dah
a zadahom odiše
i skapava

gde
Amigdala s litijom
zašla nije

al hajd
prošetajmo anhedonijom

otvorenim galerijama
petrifikovanih

gudurama garamonda

dok obeštetim vrle

(više nije bezumno ?
najednom
kladili biste se
na srozanoj kvoti
nekonvertibilnom indulgencijom ?)

finale je 
mili moji
kladionica je zatvorena

da namirim dugove
pa pođem što pre
s košticom višnje
iz dečaštva
namesto vijatika

preko mrtvaje
što će nas deliti
i kada nas ne bude











Нема коментара:

Постави коментар